יום שלישי, 10 בינואר 2017

כמה עולה תיקון דוד שמש

תקלות בדוד שמש
כל דוד שמש זקוק מידי פעם לתיקון בשל תקלה כזו או אחרת
כיום, ברוב הבתים נוכל למצוא דודי שמש, אשר הינם דודים יעילים ביותר שעושים שימוש באנרגיית השמש לשם חימום המים בהם וחוסכים לנו הוצאות רבות. למרות האמור, דודים אלו נוטים מידי פעם לסבול מבעיות שונות אשר דורשות תיקון מקצועי של הדוד, וכדאי לדעת כמה יכולים לעלות תיקונים מסוג זה.

אז מה משפיע על מחיר תיקון דוד שמש?

·         סוג הבעיה: כאמור, דודי שמש עלולים לסבול מבעיות שונות המצריכות תיקון מקצועי שלהן- בעיות איטום, בעיות בתרמוסטט, בעיות יציבות, בעיות בקולטים ועוד. כל בעיה דורשת התייחסות שונה, שימוש בחומרים שונים לשם תיקונה וזמן עבודה שונה, כך שניתן גם לצפות שמחיר תיקון כל בעיה יהיה בהתאם. באופן כללי, ככל שהבעיה מורכבת יותר כך גם מחיר תיקונה יקר יותר, חוץ מאשר במקרים בהם יש לקנות חלקים חלופיים אשר עלולים לייקר את העבודה. 


·         סוג הדוד: דודי שמש שונים אינם נבדלים זה מזה רק באיכותם, אלא גם בחלקים המרכיבים אותם. הבדלים אלו יוצרים גם הבדלים בדרכי התיקון של כל דוד ושל כל בעיה וכן הבדלים במחירים של חלקי חילוף עבור דודים שונים. הבדלים אלו יוצרים גם הבדל במחיר תיקון דוד שמש מסוים, כאשר ככל שהדוד איכותי יותר כך לרוב מחיר התיקון שלו יהיה יקר יותר. 


·         בעל המקצוע: בעלי מקצוע העוסקים בהתקנה ותיקון של דודי שמש מתמחרים את העבודה שלהם בכוחות עצמם, כך שאנו רואים הבדלים במחירים גם בין בעלי המקצוע השונים. למרות האמור, הבדלים אלו לרוב יהיו מזעריים היות וישנו תיאום מסוים בין בעלי המקצוע השונים. כמו כן, בדומה לכל בעל מקצוע, גם עם מתקני דודי שמש ניתן להתמקח על המחיר ולעיתים קרובות להוריד אותו בצורה משמעותית.

ניתן לראות כי גורמים רבים משפיעים על מחיר תיקון דוד שמש


בשל הגורמים השונים המשפיעים על מחיר תיקון דוד שמש, נוצר טווח מחירים הנע בין 180-800 ₪ אשר מחיר רוב התיקונים נמצא בו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה